Tuesday, August 26, 2008

Kändisfest

Jag anordnade en lite mindre fest häromveckan och bjöd in lite folk. Inget märkvärdigt alls, bara närmsta polarna. Här är lite bilder därifrån. :)


Johnny Depp frågade chans på mig strax innan fotot togs, så det är därför jag ser så nervös ut om ni undrar. ;)


Michael Jackson stod för underhållningen. Eller rättare sagt hans outfit. Kolla in guldkalsongerna!


Paret Brangelina poserade inför kameran. Är man riktigt cool tittar man faktiskt inte in i kameran när fotot tas. Jag följde deras exempel, även om jag tittade åt andra hållet..


Tom Cruise hade riktigt trevligt.


Men Morgan Freeman var bara måttligt road.


Jocke och Dalai Lama blev bästa polers. Glasögongänget no:1 vet ni. ;)
Justja! Jag kan ju inte avsluta det här blogginlägget utan att nämna min sponsor: http://www.madametussauds.com/

4 comments:

hjärtarhedvig said...

Är det han i röd sarong du är ihop med???

petter-t said...

Haha bästa inlägget!! XD

Spettan said...

Jag hoppas du gav ett bra ord till Johnny Depp om mig XD

T_Wadbro said...

Whaa, första fotot lurade mig...
Men sen såg jag Jackson och kom ihåg vad du berättat om. Mwaahahaha~ XD

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...