Skip to main content

WIP

Nu är jag tillbaka i Sverige efter en halv vecka i Berlin. Det var festligt. Har mest levt på sötsaker och bakelser om jag ska vara ärlig.. Men jag har gått mycket också, så det borde kompensera en del... typ.
Jag köpte ett nytt skissblock också. :) Som är fullt nu. Hade som mål att rita av alla djur i Berlins djurpark, men det visade sig vara omöjligt eftersom parken var så oerhört stor. Hann knappt gå igenom mer än hälften.
Hittade en tysk seriebutik bara några kvarter från hotellet(!) Och blev kär i den amerikanska serietidningen "Lions, Tigers and Bears" illustrerad av Jack Lawrence (googla!) H-han...han tecknar lejonkungenlejon som inte är från lejonkungen... ochoch.... Tigrar och... Ja... ni fattar. Bara därför var jag också tvungen o rita ett lejon. Fast den är inte klar än och det ska till en bakgrund.. när jag kommer på vad den ska föreställa.. :S

Comments

Fainder said…
Hello! Thanks a lot for the comment and the link! Your artwork is stunning| :O I'm going to keep your blog watched for sure!

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)