Sunday, September 28, 2008

Så var bokmässan slut för i år..

...Och min resumé är: Yay! :D
Träffade massor av trevliga människor och norpade åt mig visitkort från de flesta förläggare som jag tyckte var intressanta. Fast mestadels av tiden gick åt till att shoppa böcker. Jag är ingen spender i vanliga fall, men den här helgen vågar jag inte ens tänka på hur mycket jag har gjort av med... ^^'
Det brukar vara så på bokmässan...
..Och på SPX... Fast på SPX brukar vara avsevärt mycket billigare.
Jaja. Det är bara bokmässa en gång per år. :)
och.... JAG TRÄFFADE LENA FURBERG PÅ SÖNDAN!!!!
På ett knyck blev jag till en storögd fangirl och mindes hur jag som tolvåring suttit och dreglat över hennes bilder i "Min Häst" och försökt att imitera stilen så gott jag kunde.
Hon var jättetrevlig! :)
Hade jag varit smart så hade jag tagit kort på allt och alla, men nu var jag ju inte det. Tur att det finns andra som är det: http://www.sekventiellt.se/

No comments:

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...