Skip to main content

ComHemlöss...

Jag fick ett inkassobrev med posten idag..
563:- vill ComHem ha av mig för att jag inte har betalat min teleräkning.. Och det kan jag ju förstå. Det dumma är bara att jag aldrig har fått räkningen, så jag hade ingen aning om att jag var skyldig nån nåt förrän jag öppnade det här brevet. Så nu måste jag ringa en massa jobbiga samtal och vara sur... Det är jobbigt. Varför kan folk inte bara skicka mig räkningar så jag faktiskt FÅR dem...? :(

Jaja, det var inte det jag hade tänkt blogga om från början. Jag har nämligen under en tid samlat på mig lite fin konst ifrån Göteborg. Visste ni att man kan åka en mycket tjusig Bamsekarusell på Hisingen under flyguppvisningar? :) ....Nu vet ni det: Lägg noga märke till hans fokuserade blick... Man kanske skulle börja teckna in ögonvitor på Bamse i framtiden..? ...Eller inte.

Kalle gillar inte FBK fick jag reda på utanför jobbet imorse... :P



Den här bilden har i och för sig inte så mycket med konst att göra, men den fick komma med här ändå bara för att den är så fin. Jag visste inte att löss kunde snusa, men på Stigbergstorget kan de tydligen det.

Comments

petter-t said…
Yeeah, mycket snygga grejer WOW! Alla tre är min favvo...den pissande Kallen är ju en klassiker. Man kan liksom slänga in vad man vill i träffytan; Hobbe, eller en pissande som pissar på en mindre pissande kalle osv.

Bästa grejen jag har sett på stan här i gbg är ett klistermärke på vilket det stod "man kan supa utan att ha roligt". WORD. :D
JennyB said…
Har du sett Bamses kiosk i Järnbrott? Den är dekorerad med lite stela graffitiversioner av Bamse o hans vänner.
Corny!
Hedvig said…
Petter: Kul att du gillade dem! :D
Och haha! Ägigt!

Jenny: Nej, det har jag helt missat! :D Coolt, det måste jag kolla upp!

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)