Friday, October 3, 2008

Jungelparty och mera party

Förra veckan var det Gettogetherfest med jobbet. :D Det var awsum! Förutom dans och ansiktsmålning så hade vi även grupptävling med olika moment; alla fick först en lapp med varsitt djur på som skulle hjälpa en att välja lagmedlemmar. (Fast för mig och mina gruppmedlemmar var det ett självklart kall)
Jag, Petter T och Martin Jordö skapade historia och "Team Pung" föddes! ("Pung" eftersom vi alla hade ett pungdjur på vår bild... nästan.)
Vi knäckte i alla grenar, vi var bäst helt enkelt. Men bästast av allt är förstås att vi är ödmjuka. ;)

Jaja, nuff about that. :)
I helgen var det inflyttningsfest hos Katten Nils-tecknaren Johanna och hennes sambo kaffemakaren Filip. Dagen efter det Bakisbrunchfödelsedagspartymys hos Joakim. Så jag har varit busy. :) Men trots det så har jag även hunnit skissa lite. Vet inte riktigt vad jag fick för mig när jag gjorde den här bilden, den kom till av sig själv. :)

4 comments:

Oskar Forsgren said...

Kul bild! Men frisörlejonet är ju helt identiskt med Simbas mamma i Lejonkungen - bortsett från frisyren.

Hedvig said...

Haha mja, Simbas mamma var kanske punkare när hon var yngre? XD

petter-t said...

TEEEEEAAAAAAMMMMM PUUUUUUUUNNNNNGGGGGGG!!!!
4 LYFE!

Hedvig said...

Yeaaaaah! The best team that ever was!!!!

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...