Skip to main content

Minidump

Var på serieföreläsning på stadsbiblioteket igår och lyssnade på Åsa Ekström, Li Österberg samt Simon Gärdenfors. Var helt okej, intressant och inspirerande. :) Idag är det Söndag, trots att det inte syns på blogginlägget eftersom jag skrev ovanståede i Fredags. Jaja, jag bjöd Jocke på tårtbuffé igår eftersom han inte var här på sin födelsedag. Sen var vi på Universeum oxå. It was awsum! Jag har trots all aktivitet hunnit skissa lite. En liten miniskissdump faktiskt. Jaja, nu vill Jocke gå ut. Han står här och ylar. Jag ska bara hämta kopplet. ;)

Comments

Jimmy Wallin said…
En ylande Jocke i koppel... hmm... är inte det hans sätt att säga att han vill gå och lägga sig?
Göran S said…
Tja, det går ju inte att tillägga något om kopplet efter Jimmys kommentar, så jag säger bara att tårtbuffé låter som en lysande kulinarisk innovation.
Oskar Forsgren said…
Jag tror de där återkommande dinosaurieskelettfigurerna skulle vara perfekta att basera en lite läskig serie på!
Hedvig said…
Jimmy: Haha ja det beror på hur man vill tolka det.. ;P

Göran: Jepp, finns inget bättre än att äta tårta till lunch. :)

Oskar: Kul att du tycker det! Har funderat på det, men det får bli först när jag har gjort klart nåt av mina redan påbörjade projekt.
Oscar Hjelmgren said…
Sjukt jävla snyggt! Håller med Oskar och vill definitivt se en dinosaurieserie av dig!

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)