Tuesday, October 28, 2008

Mitt försök till ett bidrag till Kat drawing jam
på drawingboard. Men jag tror inte jag tänker posta den där. Stör mig ganska mycket på hur hennes bortre hand ser ut. Den ser inte riktigt så illa ut på skissen, men när färgen kom på så står den verkligen ut, på ett jobbigt sätt. :S Men jaja, jag är ganska nöjd med färgläggningen i alla fall. Provade o styla den lite med raster från http://www.obsidiandawn.com/ och tror jag ska fortsätta och testa fler grejer därifrån. :)

4 comments:

yourno1fan said...

Klart du ska påsta, ju!!!!!

Hedvig said...

Nää, vill inte. :S

Oscar Hjelmgren said...

Tycker inte alls det var nåt fel på handen. Fast du är ju experten!

Göran S said...

Jag har svårare för den hitre handen, som jag tycker ser en smula klolik ut -- kanske delvis p g a den skarpa vinkeln i handleden. Det känns som om förkortningen av över- och underarmen inte riktigt funkat och ställer till det med handledsvinkeln.

(Fast det är klart, med de ögonen, vilken man skulle komma sig för att titta på hennes handleder?)

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...