Wednesday, November 12, 2008

Två mongon och en muckbuck

Jocke har en längre tid klagat på att hans gamla dator inte funkar. (den var från 1997) Så i helgen skaffade han sig en laptop. En sån där muckbuck som inte är pc. (Pc är bättre) Det fanns faktiskt en skojig kamera inbyggd som vi testade frenetiskt de första timmarna. Så, här är några av bilderna som vi fick ihop:
Ett av de bästa korten på mig. Någonsin. :) Jocke ser ut att hålla med.

Så det är såhär en fisk ser mig? :P

Jocke har börjat sälja ballonger med sitt eget ansikte som motiv. Jag tycker det ä koolt. ;P

3 comments:

ballonghuvet said...

Gu va vi ä snögga!!!

Metal_Minish said...

Jag vill ha en sån ballong. Var är närmsta återförsäljare?

Hedvig said...

Ballonghuvet: Visst ä vi! ;)

Metal_minish: Du får en gratis nästa gång vi ses! :D
...Hörrö förresten, jag vill ha ert nya fansin ju! o.0

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...