Skip to main content

Tecknat idag

Tillbaks på jobbet igen. Det var sweet. Kul att träffa hälften av jobbarkompisarna. (Den andra hälften var inte där, de hade extra ledighet, de fuskisarna!) Jag var enda personen från 2D-teamet som var där! :'( Fast 3D teamet är ganska snälla när dom inte retas. :3
Har mest suttit och försökt fixa en animation till hemsidan, men det har gått väldigt segt. Efter jobbet däremot fick jag ett ryck och målade dessa bilder:
En art-trade bild till en människa på dA. :) Är dock lite småfel på den som jag ska fixa till innan den hamnar där. Härunder är skissen Ännu en art-trade och dessutom min tolkning av nummer 87 på min 100-topic challenge-lista: Food.

Comments

shelley said…
hello, thank you for visiting and the lovely comment on my blog! :)

your art is so cute and lovely :O I do believe I've seen you around devART before too, so hello again. :D
Hedvig said…
Hello!
No problem! :)
And thank you!

Cool! Whats your name on dA? :D

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)