Skip to main content

Sims2 beroende...

Jupp, då var ledigheten slut och vardagen börjar igen imorrn.. Vad har jag då fått gjort under mina fyra lediga dagar...?


...


Ehm.... ja... Jag köpte två nya expansions till mitt Sims2 spel förra helgen och var tvungen att "testköra" dem i ungefär ...ehh.... uppskattningsvis 20 timmar...

Jag lyckades dock slita mig från spelet för o se melodifestivalen hos Petter igår, och ta en timmes promenad idag, men sen kallade spelet på mig igen...

Jag har nu lovat mig själv att sitta max två timmar per dag resten av veckan, men jag har redan nu svårt att stå emot frestelsen för att gå och spela i ytterligare tre timmar innan jag måste gå och lägga mig.. o.O

Wow, så det är såhär det är att vara spelberoende....

Comments

Är det du till höger i bild? ;)
Hedvig said…
Är du svartis eller? ;)
Näe, det är inte jag, även om jag nu ser att vi har samma tröja.
Göran S said…
Min första semester när jag slutade plugga och började jobba spenderade jag med att smyga ner på institutionen och använda en av deras PC:ar för att spela Civilization...

Jag minns inte om det var två eller tre veckor som gick åt. Å andra sidan kan man ju spara en hel del pengar på att bara sitta i ett mörkt rum framför en dator hela semestern.
Hedvig said…
"Å andra sidan kan man ju spara en hel del pengar på att bara sitta i ett mörkt rum framför en dator hela semestern."

Hehe, så sant som det är sagt! :D

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)