Sunday, March 22, 2009

Popcornfrisyr

Jag tittar inte på tv så ofta numera. (Mest för att jag större delen av min tid framför datorn eller skrivbordet) Men nu i helgen så startade jag den igen i alla fall. Efter en timme hade jag hunnit se tre reklamavbrott och ungefär tio minuter av dokumentären jag försökte följa.. Kul? Näe. Särskilt inte då de kör samma reklam under varje avbrott. Jag kan dem nästan utantill: "Barns fantasi fungerar inte sämre därför att kroppen gör det. Vi hjälper svårt sjuka barn blabla.." "Totte och Cilla, vinnarna av talang 2008, släpper nu sin debutskiva, jobba som en apa. En aprolig cd för hela familjen..." Och sen såklart... Reklamslingan som ofrivilligt går på repeat i min hjärna: Mojjes nya skiva "Popcornfrisyr"... Urghhh...
Låtfragmenten har bränt sig fast ordentligt och det stör mig. Jag vill inte tänka på dem, och när jag tänker att jag inte vill tänka på dem så hör jag hur "Popcornfrisyr"-refrängen retsamt uppenbarar sig. Blä!

Jaja. Från det ena till det andra; här är en bild:

1 comment:

J. said...

S-N-Y-G-G-T!!! :)

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...