Skip to main content

Inför SPX 09

I övermorgon drar jag och Jocke iväg till Stockholm och SPX för att sälja och köpa fansin. Jag ser fram emot det men är samtidigt lite nervös och vill inte ha för höga förhoppningar. Men jag hoppas i alla fall att det blir kul. Härunder är några av grejerna som jag kommer att sälja där. Det blev hela tre fansin och åtta prints, (samt några knappar som inte är med här). :)
...Och jag och Jocke fick efter mycket om och men ihop vårt Emma och Sara-fansin. Mycket tack vare Jakob i studion som fick hjälpa oss med i stort sett allt. ^^; Menmen, det blev 30 fina fansin i varje fall! Tack Jakob! :)
Ses på SPX!

Comments

Stef said…
Wow! Snacka om toksnyggt!
Ju närmare SPX kommer, och ju fler som meddelar vad de ska ha med, desto fattigare inser jag att jag kommer att bli ^^;

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep