Skip to main content

Jag vill bara meddela...

...Att nu även jag finns på illustratörcentrums hemsida. :) Wohoo!

Är tillbaks i Gbg nu efter en snabbvisit över helgen hos föräldrarna i Uppsala.
Har kört bil, klappat katterna och umgåtts med familjen.

Det verkar som om jag är favorit hos kissarna; De förföljer mig bokstavligen vart jag än går. :P Ska man nerför trappen så kutar de efter en, och går man upp igen är de lika snabba med att haka på. Öppnar man en stängd dörr kan man räkna med att de sitter där med huvudet på sned och tittar undrande på en. Och sitter man i soffan så ligger de och spinner vid ens fötter. :3
Damn, jag vill ha en katt!

Har dock inte fått så mycket tecknat för min egen del. Men jag har däremot tecknat en del åt andra. :) Här är ett smakprov på Emma och Sara från Julia nr 11/09. Mina teckningar, och Jockes tuschning, as usual. :)

Comments

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep