Wednesday, April 15, 2009

Soooper Seeecrit

Jag borde egentligen jobba istället för att sätta ihop sketchdumps.. ^^' Men det är jag för lat för för tillfället.

Jag fick höra idag av en kompis att jag postar för mycket söta djur på min blogg, så jag tänkte försöka vända trenden med en liten bild från 2006;
..Okej, den är kanske lite gullig, men den är i alla fall inte ett djur. ;) Den är tagen från mitt sooper seeecrit devArt-konto som jag själv inte ens minns lösenordet till. Men det finns. Mohaha! :P

1 comment:

Oskar Forsgren said...

Minns den där, tycker du borde göra fler såna där hemskingar. Lösenordet till kontot var kanske "emulera"?

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...