Skip to main content

En bra dag idag! :)

Idag har jag haft en bra dag. Nästan oförskämt bra. :) Det började redan imorse när jag loggade in på devArt och upptäckte att en av mina bilder valts till en "Daily Deviation". Det var oväntat för mig, så jag blev såklart jätteglad! Och som om inte det vore nog så är personen som föreslog bilden en av mina egna idoler, så då blev jag om möjligt ännu gladare. ^^
Jag gick senare över till Petter och åt god mat; chiliconcarne och en fet brownie från SevenEleven till efterrätt. Jag snudd på rullade hem därifrån.

Och så har jag fått en del ritat också. Håller på att vänja mig vid min nya wacom nu, och testar lite annorlunda färläggningssätt, inspirerat av den här tecknaren idag. This be the skörd: ...Och nu på kvällen fick jag precis ett väldigt roligt jobberbjudande, men det vågar jag inte nämna här förrän jag vet att det faktiskt blir av. Men glad blev jag. Mycket glad! :)
Och nu ska jag avsluta det här inlägget och återgå till det jobb jag borde ha gjort klart idag. o___O

Comments

Oskar Forsgren said…
Den här nya, måleriska men samtidigt "linjemelodiska" stilen gillar jag!
Hedvig said…
Yay! Kul att höra! :)

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)