Skip to main content

"Vi vill bara bugga festa loss" XD

Just nu sitter jag i Malmö och har ont i huvet. Tror det kommer börja regna snart. :/
Men det var hursomhelst inte det jag skulle skriva om. XD
Jag är ganska nyligen hemkommen från en vecka uppe i norr. Träffade Carro för första gången sen nyår och det var jättekul! Vi bowlade, gick på RixFM-festivalen (eller nja, vi kom dit lagom till sista artistuppträdandet,, menmen XD) och tränade på att dansa till den här klassikern:

Hann inte teckna så mycket då, men sen jag kom till Malmö har det blivit en del i alla fall;
Vovven blev ihophafsad under "Lost" igår. När jag kunde slita blicken från Sawyer vill säga. ;P
...Och ponniesar, med fluff! 8D

Comments

Metal_Minish said…
Mwaah, vilken söt vofsing! X3
Älskar ansiktsuttrycket, en sån glad en~

Urgh, avslutning imorgon... *snyft snyft* Men nästa vecka får vi kanske reda på antagningen till tvåan. Hoppas vi kommer in, whaaa! X3 *håller tummarna*
Hedvig said…
Tack! <333

Och jag med! Waah, jag börjar bli nervös nu... :S
sparrisen said…
Sluta, nu får det vara nog så sluta, du får faktiskt vara snäll mot oss, du är kanske lite ung förståss hahahhaha Bästa låten som finns XD hahaha

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep