Monday, August 24, 2009

BLASTOIIIIIISSSSSEEEEEEEE!!!!!



Det här klippet har fått mig att skratta nästan oavbrutet hela den här helgen! XDDDD

Hade Maria här på besök i helgen vilket var najs! :D Vi explorade Göteborg, drack massa kaffe och shoppade. Området vid Elfsborgsbron är så himla fint! Och jag som bott i närheten i snart två år har knappt varit där tidigare! o___O Skandal!


Anyways, jag blev medlem på Svenska Mangatecknares forum.. trots att jag inte tecknar manga egentligen.. Men jag tycker det är ett kul initiativ och det känns bra att det finns ett nytt alternativ till Seriefrämjandet och Serieforum. :) Jag slängde ihop det här till min avatar där;


...Hehe fråga inte... XD

1 comment:

Maria said...

Göteborrrrrgggg!!! :D Tack igen för en underbar helg!

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...