Tuesday, August 4, 2009

The new job! 8D

Sådärja, nu är jag tillbaka i Göteborg! Och jag har börjat jobba nu också. :) Var min andra dag där idag, och jag kan inte säga annat än att jag trivs jättebra. :) Schyssta människor och kul projekt! :D
I övrigt har jag inte tecknat så mycket. Har däremot köpt en skanner, så det blir en spamdump här så fort jag installerat den. :) Men tills vidare så tänkte jag lägga upp en gammal favourite of mine från 2007. Den är publicerad i serieskolans årsbok från det året. Enjoy!

5 comments:

Anders (anderssignahl at hotmail.com) said...

Hej Hedvig!
Jag har aldrig skrivit på din blogg innan men hoppas det är ok ändå även om jag inte känner dig...

Vill passa på att säga det jag tänkt på länge: Åh, vad jag tycker du ritar fint! :)

Grattis till jobbet också! Kul. Hoppas du kommer trivas.

Ha det så bra.

Jimmy Wallin said...

Grattis till jobbet, (vad det nu må vara).

Maria said...

YAY! Hoppas det fortsätter att vara kul då!

Hedvig said...

Anders: Självklart får du skriva på min blogg! Jag tycker bara det är kul att få bekräftat att det finns folk som läser den. :)
Och tack! Vad roligt att höra att du tycker det! :)

Jimmy: Tack! (Jag jobbar för Säpo, men lova att inte säga nåt ;))

Maria: Jupp, det hoppas jag med! :)

Choiicho said...

Awesome! Grattis tjejen!! :D

Och fågel serien var helt bedårande ^^ <3

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...