Saturday, August 8, 2009

Sommarskisser

Jag har precis invigt min nya skanner, vilket betyder; doodledumptajm!!! :D Det här är hälften av alla skisser i mitt skissblock som jag köpte på Gotland. Den andra hälften dyker upp när jag orkar skanna dem. C:

Jag tog sommarens andra (och förmodligen sista) dopp idag. Inom loppet av en halvtimme hade jag:
*Blivit bränd av en manet. (vilket jag aldrig har blivit förut, så det var lite sensationellt! Kändes ungefär som o bränna sig på en brännässla)
*Trampat på en vass sten/glasbit så att min stortånagel knäcktes(!) plus att jag fick ett skärsår på undersidan av foten... :(
*Halkat på en hal sten så jag skrapade upp större delen av höften plus knäet. Ajjj!!! :S

...Jag brukar inte klanta mig såhär... faktiskt. Men idag var väl inte min dag.
...Fast förutom att min höft svider och att jag är lite smått halt så måste jag säga att jag haft en riktigt bra dag ändå. :)

7 comments:

Choiicho said...

Nice :D Älskar och se dina artdumps, dom är så mångsidiga. ^^ <33

Aww haha stackare, men kan försäkra dej om att du inte är ensam!! XD
Jag har lyckats stuka ena min tå och klippa mej i ena handen så jag är nog lika klantig jag. ^^''

Göran S said...

Okej, du är tuffast. De smällarna plus "en riktigt bra dag ändå" avgör saken.

Hedvig said...

Choii: Tack! <333

Ajj! Vi får bilda klubb! :P Jag hoppas att det inte var rithanden du klippte i!

Göran: Oh yes! Jag är tuffast av dem alla! Jag har ju till o med gjort mandomsprovet! ;)

jacobsteel said...

grymma grejer. :D

Hedvig said...

Tack! :)

Oscar Hjelmgren said...

Sjukt snygga skisser som vanligt!

Hedvig said...

Tack! :D

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...