Skip to main content

Tecknarbattle o James Jean

Jag har varit mycket inspirerad av James Jean på sistone, han är awesome! :D Jag gjorde den här bilden igår;
Jag var på serietecknarebattle på stadsbiblioteket i Gbg för ett par veckor sedan. Det var hur kul som helst! Men jag var inte lite nervös innan. Det var jag, Yvette, Max och en animatör/serietecknare/standupkomiker vid namn Jakob som skulle battla mot varann. Två och två i varje omgång.
Jag hade inte trott att det skulle dyka upp så mycket folk som det gjorde. Det var fullsatt!
Jag hade tur och gick faktiskt ut som segrare den här gången. :) Men jag kommer nog få desto mer stryk vid nästa battle som blir under bokmässan.
I övrigt så knegar jag på. Har fått en hoodie av jobbet, så nu är jag officiellt med i tha Combination crew! Jää! :P

Comments

Metal_Minish said…
Du fattar inte att du är episkt duktig, that's why du vinner i battles och där är fullsatt. =3
Och ditt jobb är så hemligt, what is it?...
Hedvig said…
Aww, du är för snäll! <3
Jag får inte berätta för mycket, men det är i varje fall ett spelföretag. :) (Combination AB heter det.)

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep