Sunday, September 27, 2009

Seriebattle och bokmässa! :)

Så var årets bokmässa avklarad. Jag känner mig ganska slut måste jag säga. ^^; Men det var kul! (Det är det alltid) Som vanligt träffade jag en hel drös med trevliga människor från de flesta av Sveriges olika städer. :) Några battlade jag till och med emot under torsdagens seriebattle! (Jag fick hoppa in i Malmölaget istället för Malin Biller som var sjuk) Det var jättkul även om vårt lag inte vann den här gången. (Grattis Gbg!) :P Härunder har alla deltagare från battlet fått teckna en signaturteckning:
..Tyvärr glömde jag kameran hemma större delen av mässan, vilket känns jättetråkigt nu i efterhand när man försöker minnas hur det var.. :S Så jag ska ge mig ut på upptäcksfärd bland bloggarna som jag tror kan ha postat några foton från bokmässan efter att jag skrivit klart det här inlägget. :) Men innan dess, lite klotter; ...Jag plockade fram mina färgpennor för första gången på ett år! Trädet känns lite off, men i övrigt är jag ganska nöjd med hur den blev. :)

...Och precis nu så tuschade jag klart sista sidan ur min egenhändigt skrivna och tecknade Bamseserie! :D Den kommer ut i början av nästa år. :)

4 comments:

Conny Nordlund (Loathsome) said...

Låter kul, vars hölls denna event?

Henrik Yang said...

jag missade det :( var på animationsfestival istället

Hedvig said...

Loathsome: Bokmässan hölls på Svenska mässan, seriebattlet på café Hängmattan. :) Alltsammans ägde rum i Gbg. :P

Yang: Animationsfestival låter inte tråkigt det heller! Var det i Eksjö?

Metal_Minish said...

Så mysig bild med färgpennor! X3
Själv ångrar jag inte att jag inte gick på Bokmässan, med tanke på hur ointressant den var förra året... XD Fick massa gjort på cosplayn istället dock... Anyways~

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...