Skip to main content

And then there was man-meat...

I helgen var jag o Jocke i Köpenhamn och lullade runt. :) Jocke köpte en seriebok om en gris som han tråkade mig med resten av resan. XD Jag köpte en artbook av en kille som hette Glenn Barr. Har inte hört talas om honom förut, men hans bilder var fina. :)
However! Här är en manlig bild som jag gjorde nyss. Och dom är bara kompisar, jag lovar!
Vaddå inga kläder?! Öhm.... Okej, jag erkänner att jag kanske spenderat lite för mycket tid inne på David Kawena's galleri. XD

Comments

Pearls before Swine! Nöff!
Hedvig said…
Syftar du på din grisbok nu? XD
Nöff, nöff, nöff, nöff, nöff...
Hedvig said…
Jag som trodde du hade vaccinerat dig mot svininfluensan... o___O
Göran S said…
Glenn Barr tecknade J M DeMatteis' "Brooklyn Dreams" i ett slängigt, småslarvigt och mycket elegant manér. Den är väl värd att läsa, fast det bara är svartvitt.
Maria said…
Mmmm 'bara vänner' visst. Jag tror dej.

Förövrigt: Om nom nom. :D Och Kawena är grym!
Håkan / Wakuran said…
Men viktigast av allt, vad var det för gris?

(Hedvig är Boink Before Oink, tydligen...)

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep