Wednesday, November 18, 2009

Mirror

Färgläggningsexpriment, och min version av #75, mirror, på 100-topic challenge-grejset.
Jag var till optikern igår eftersom jag ser sämre för varje dag som går (känns det som) Fick bekräftat att jag har fått sämre syn än vad jag hade för en månad sedan, så det känns inte så kul. :S Jag ser inte tillräckligt dåligt för att få glasögon än, men om det ska fortsätta såhär så lär jag väl ha det innan året är slut. Mjeh. :(

However! Över till nåt annat. :) Hade Petter och Fredrik på filmkväll hos mig igår vilket var najs! Såg He-man med Dolph Lundgren (muzzleman, jääää XD), Strul med Björns Skifs (Å-å-å-å-å-å-å-å-å) och första avsnittet av Dexter, säsong ett. :)

Och nu är jag jättehungrig, så jag ska ta o göra pannkakor. Bye! ;)

5 comments:

Petter T said...

omgz dude du får inte sitta så nära din cintiq!! :O Hoppas det blir bättre/inte värre!

PS: ÅÅÅ-ÅÅ-ÅÅÅÅÅÅ!!!! XD

Jimmy Wallin said...

Det var nog en underligaste blandning av filmer jag hört på länge. He-Man och Björn Skifs?

Jennula said...

Åååh, helt underbart! Jag har också hittat gamla bilder och postat på bloggen två somrar i rad nu och det är alltid lika kul att se något liknande från andra tecknare! :D

Jennula said...

Okej, jag har inte lärt mig interwebz än och postar kommentar till fel inlägg, haha ^^; Kommentaren syftade till inlägget med gamla bilder du postade innan ;)

Hedvig said...

Petter: Näe, det hoppas inte jag heller, för då kommer jag sitta o säga "Å-å-å-å-å-å!!" varje gång jag ska rita nåt. XD

Jimmy: ...Haha jaa, variation förnöjer vettu! ;P

Jennula: Agreed! :D Sweet! Måste kika!