Thursday, December 17, 2009

Jul? nu?!

OMG! Julafton är redan nästa vecka!? o___O Känns som att Augusti var igår?! Anyway. Jag ska upp till mina föräldrar och lata mig där större delen av min ledighet. :P (När jag inte spöar mina gamla högstadiekompisar i bowling som jag enligt tradition gör varje år vill säga, för jag är så himla bäst på bowling! ...eller... hrrm...^^') Fast i år har jag faktiskt tränat, så jag är lite förberedd i alla fall! :P
Ska tajma in ett gäng lunchdejeter och fikastunder med folk oxå! Plus jobba undan de sista frilansuppdragen innan nyår. Så helt lat kommer jag inte att vara. :P Anyways, här är lite skisser som jag gjort nyligen. :) Plus en julbild.
...Den här bilden pryder förresten omslaget på "Stora Julkrysset 2009", så gå o köp den if you are into korsord! :P
Anyways, jag borde packa ner alla grejer som jag ska ha med mig imorn, plus gå och lägga mig. Försov mig till klockan var tio imorse då väckarklockan inte ringde, vill inte att det händer igen... ^^'

4 comments:

Göran S said...

Den där julbilden var som en bal på slottet, Hedvig.

Hedvig said...

Aww, tack! :)

Carro said...

Du slår aldrig mig i bowling!!! Moahahahaha

Hedvig said...

Carro: Det kan ju bero på att vi brukar spela i samma lag. XD

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...