Tuesday, December 29, 2009

No bowling, men ett par julklappar! :)

Idag skulle jag ha varit i E-tuna och bowlat sönder mina gamla klasskamrater från högstadiet, men så blidde det inte i år, för jag är fast i Uppsala fram tills imorn. :/ Damn, jag som tränat i år. ^^' Jaja, förhoppningsvis lyckas jag i alla fall ta mig till E-tuna på nyår om allt går som det ska imorn. Har fått en tid för o röntga skallen och ta reda på varför (om det finns nån anledning) jag har haft olika stora pupiller i drygt en månad och sett dåligt på ena ögat i ett halvår. Ska faktiskt bli skönt att få det gjort, jag bara hoppas att de inte hittar nåt... o___O

Anyway! Jag gjorde klart ännu lite fler sena julklappsbilder imorse. So.. here they are:
Den färdiga versionen av förra inläggets bild till the one and only Firespettan! :)
Och en bild till the awesome Kamirah! <3

2 comments:

Maria said...

Hur länge blir du i Etuna? Kanske vi hinner ses nåt oxå?

Jag vill oxå säga att jag hoppas att dom inte hittar något, men jag hoppas förstås att det finns NÅGOT därinne (det tror jag ju) men att det bara är saker som hör hemma därinne. :)

Hedvig said...

Jag vet inte riktigt än, jag måste ju vara tillbaka i uppsala den 3:e då jag åker hem till Gbg samma dag. Men eventuellt om jag blir kvar till den adnra eller så. Vi får la se. :) Kan jag så hör jag självklart av mig! <333

Jodå, jag hade en hjärna i all fall! (Hör o häpna!);P Provsvaren får jag först om en till två veckor.

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...