Monday, January 25, 2010

London here I come!

Ett snabbt blogginlägg innan jag hoppar i säng. Fick svar från doktorn i Uppsala för ett par dar sen; de hittade inget fel på mitt huvud. :) Yay!

Anyway! Jag åker till London imorn med jobbet! En riktig snabbvisit, kommer hem igen redan på onsdag. Men ändå; Exciting! Jag har aldrig varit i London förut. :3
So... Från det ena till det andra; här är lite reklam;
Och om nån skulle vilja läsa texten så finns hela serien i senaste numret av Tivolitidningen! :)

4 comments:

Madde said...

Åhå va kul!! Kommer du ha tid att kolla runt lite då? ^^ Vad är det du jobbar med nu? :)

Hedvig said...

Njae, det var mest in och ut till mässan, men det lilla jag såg av London tyckte jag om! :)
Just nu jobbar jag som grafiker/koncepttecknare på ett spelföretag som heter Combination i Göteborg. :)

Oskar Forsgren said...

Nice, gillar det skissiga manéret!

Hedvig said...

Tack Oskar! :)

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...