Skip to main content

Med öga för Bamse... ;P

Igår fyllde jag år, vilket var najs! :D Idag har jag ont i huvet. Och imorn ska jag till Uppsala för ännu en hjärnröntgen, mest för att utesluta saker. Men folk har sagt till mig att det inte är frågan om något allvarligt och att olika stora pupiller kan vara normalt, även om jag tycker att ännu en röntgen känns lite läskig. :S Den här gången ska jag ta kortinson innan undersökningen, så jag slipper få en allergichock av kontrasten igen.
Jag har inte fått så mycket ritat på sistone, mest för att jag går och grubblar över detta och stirrar på mina ögon varje gång jag går förbi en spegel. :/

Men för o skriva om nåt roligare istället så gjorde jag och Jocke en utflykt innan jul till Bamses kiosk i närheten av Frölunda. :D Om du har vägarna förbi Göteborg, så passa på och åk dit o kolla!



Ignorera Bamses mustasch, den ingick inte i originalmålningen.

Comments

Madde said…
Läskigt läskigt, jag själv hatar sjukjus. Visst de väll spännande i sig men all oro de skapar. usch usch. Hoppas det går bra för dej födelsedagsbarnet ^^ grattis i efterskott!

Lol bamse kiosk!! XD
Maria said…
Hoppas det går bra med nästa röntgen oxå!

Festligt med en Bamsekiosk ju. Najs att dom ändå har lyckats med motivet ganska bra oxå, annars brukar såna där 'fejkade' grejer kunna bli förbannat fula. :D
Metal_Minish said…
This comment has been removed by the author.
Yvette said…
Grattis i efterskott, söta Heddie!

Jag bodde precis där, vid Musikvägen där Bamses kiosk står. Kuriosa: han som äger den kallas för Bamse och kiosken fick således heta Bamses kiosk. Han insåg ganska snart att det är ett lite väl uppenbar inbjudan till att klottra, när byggnaden ändå är gjord i så fin cement(cement?), perfekt för sprayfärg. Så han hyrde in ett gäng kids som fick måla Bamse och gänget på den. Med flit! Voila.

Håller tummarna för att det går bra på sjukan och att du bara är normalstörd som oss flesta.
Ivan Johansson said…
åker förbi vARJE tisdag :D
sparrisen said…
hahaha är det bara jag som tycker att Skalman ser full ut? :P hahaha elr så är det bara jag som är störd som vanligt ^^

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)