Monday, February 1, 2010

Random update 3

Tillbaks från London! :D Eller... Tja, jag kom ju faktiskt tillbaka redan i onsdags.. Menmen. Det var najs! Även om jag inte hann se så värst mycket av stan så gillade jag det lilla jag såg. :) Vill gärna åka dit igen och explora mer. Och köpa mer Reese's peanutbuttercups! Tror inte det finns nåt godare godis! :D Sen jag kom hem har jag jobbat, jobbat... och jobbat lite till. Samt åkt till Malmö över helgen och träffat the awesome T.Wadbro. Alltid lika trevligt! :)

Här är en bild. En gammal sån. (2008?) Från tiden på JunglePeak.

3 comments:

Metal_Minish said...

Noes, no write my secret identity name desu! ÓxÒ
T.Wadbro plx, Hedvig-chaaaan...

Hedvig said...

Waah! Sorry! Det gick av bara farten. o.O Fixat nu! :)

Metal_Minish said...

Awesomes! Tackar~ <3

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...