Skip to main content

I guess that's why it's raining diamonds

Lite nya skisser från mitt skissblock. :)


Den här låten driver jag mina grannar till vansinne med just nu. :) Jag vet inte om det är jag som har dåliga högtalare, men jag tycker det låter som han lespar i refrängen. Och av nån anledning tycker jag det är superkul att sjunga med just då. :D
I gueths thaths why itths raining diamondths!

Och btw, om nån av er som läser detta råkar vara i Gbg just nu så pågår serieveckan för fullt. :D

Comments

Diana said…
jag kan aldrig få nog av dina skisser :9
Oskar Forsgren said…
Vilken cool effekt du lagt på skisserna, det ser ut som etsningar!

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)