Sunday, March 14, 2010

This is my life, my friend...

Helgen började med att jag fick en ny familjemedlem; en X-box. :) There is nothing more to say. XD Jo! En grej till! Rätt låt vann Melodifestivalen! :) Tycker i all fall jag.

So, här är lite bilder som jag fått ihop. Pingvinbilden skissade jag redan till alla hjärtans dag, men kom inte så värst mycket längre på den... Förrän idag då jag beslöt mig för att plocka fram min gamla Winsor & Newton pensel och försöka tuscha traditionellt igen. Damn, jag har blivit så rostig! D: Menmen, som tur är finns ju Photoshop, så man kan ta bort en del skavanker. ;) Och så en fanart till Terus fansin ConCom! :)

5 comments:

nivgnipen said...

Du har en xbox, tecknar snygga pingviner och ser på melodifestivalen...
Får jag chans på dig?

Hedvig said...

Aaa, fast jag måste fråga hemma om det är okej först. ;)

Metal_Minish said...

Jaaa, I love this bunches! <333

Diana said...

awww luvs Rin & Ren bilden!!

d kan adda mig på xbox live om du vill spela nån da btw Jag heter Swan White. :)

Hedvig said...

Åh, det vore jättekul! :D
Måste bara luska ut hur man tar bort den förra ägarens namn (köpte den begagnad)och gör sig ett eget konto. I'm very much n00b än så länge. ^^' Men skillzen kommer! D

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...