Skip to main content

Tillbaks från Skåne. ^^

Tillbaks i Götet igen efter en helg i skåne. ^^ Träffade Elisabeth och irrade runt i Malmö för att till slut snubbla in på ett mangakonvent som jag nu glömt namnet på. Visste inte ens att det skulle vara nåt sånt den här helgen, utan fick nys om det först på en affisch nere på stan. Bara för o namedroppa några så träffade jag bland annat på Teru, Fanny, systrarna Natalia och Catarina samt ett gäng cosplayers, så det var ett ganska välfyllt konvent. ^^

Hann även få en del ritat i helgen, både på frilansgrejer och egna projekt. Så... dags för en ARTDUMP!!

Comments

Göran S said…
Fair warning: om jag tar mig till årets SPX avser jag att anställa korsförhör om kommande serier från Hedvigs pennor.

Eller menar jag "krav på kommande serier från Hedvigs pennor"?
Metal_Minish said…
Yeah, OkashiiCon var väl quite OK. Väldigt lite att göra där dock. Kanske bra, så kändes det inte som man missade nått när man satt och sålde grejer... XD

Det var jättekul och oväntat att se dig där allafall! Blev så happy~
Elisabeth said…
Du glömde berätta hur du blev fastklistrand vid spelhörnan XD
Hedvig said…
Göran; Det kommer, det kommer! Jag lovar! XD

Minish: Det var lite litet, men ändå mycket bättre än ISV tycker jag i alla fall. :)
Och jag blev väldigt glad av att se dig där med! *hugs*

Elisabeth: Aaa... Gissa vem som köpte en X-box med just det racingspelet i helgen? XD
Diana said…
så j-vla snygga skisser * 3* *avis på skillz*

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep