Thursday, April 8, 2010

Reklam!

Måste förvarna alla om att nu blire reklam! :D Jag har lyckats sprida mina tecknarbaciller vidare till lite tidningar som finns ute i butik nu, så vill DU bli smittad så hittar du alstrena här:

I Knasen nummer åtta har världens bästaste Göran Semb skrivit en krönika om SPX, där han bland annat namedroppar Li Österberg, Tinet o Ainur Elmgren samt undertecknad. Jag fick dessutom äran att ha med bild. Tack Göran! :)
Osså finns det ju en tidning som heter Bamse oxå, och även där har jag varit o kluddrat. :P
Fast de där skisserna gjorde jag idag. :) Serien som jag har med i Bamse gjorde jag för mer än ett år sen. Den är både skriven, tecknad och tuschad av mig, så där har jag spridit mina tecknarbaciller ordentligt. Check it out, it's kalasbra! ;)

4 comments:

Göran S said...

Ja, precis så är det Hedvig, det är du som ska tacka. Det är ju en stor ära för dig att jag utnyttjar dina bilder för låna mina ledare en smula stil och klass. Det är inte alls så att jag åker snålskjuts på din talang. Tvärtom har du all anledning att vara tacksam för det.

Så är det ju absolut.

Som sagt, kommer ni till SPX och jag också tar mig dit ska Jocke få mina Bamse-Magic-kort (fast egentligen är det ju Skalman-kort och inte Bamse).

Madde said...

Awesome!! :D

Hedvig said...

Tack så mycket, both of ya! :) Ses på SPX!

Diana said...

*tummar upp!*

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...