Skip to main content

SPX!

Har precis kommit tillbaka till verkligheten efter ett besök på SPX! Var precis lika magiskt som förra året! :D Tack alla som tittade förbi vårt bord, och för alla trevliga och uppmuntrande ord! :) Här följer några bilder, för bilder säger mer än tusen ord! ;) Jocke vid vårt bord, innan han ställde sig i signeringskön till Peter Madsen och inte kom tillbaka förrän tre timmar senare... ;)
Söta Stef Gaines hade ny "Anima" till salu! :) Den högg jag såklart! Hon och Tomas Antila (nedan) vet verkligen hur man skriver bra storys! :)
Alice och Natalia vid Nosebleeds bord, sålde massa fina saker! :3
PinkToad-gänget hade klart mysigaste bordet i ett eget rum som påminde om en koja. :) Det är alltid lika kul att träffa dem, och jag köpte större delen av deras fansinutbud.
Fick ett inspirationsrus när jag kom hem och gjorde den här kissen av bara farten. :P All in all; en väldigt lyckad helg! Kan knappt vänta till nästa år! :)

Comments

Tomas Antila said…
tack så hemskt mycket!:)
Karl-Erik said…
Det var verkligen kul att få träffas IRL! Tack så mycket för den fina teckningen ännu en gång! (Och ta en funderare på det där med T-shirtar till San Diego...)
Hedvig said…
Tomas: Det va så lite så. :)

Karl-Erik: Tack detsamma! :D
Maria said…
Ååååh jag är så ledsen att jag inte kunde komma alls i år. Ja ja, SPX 11 är ju bara 12 månader bort... :D
Hedvig said…
Ja, du saknades! :( Men det får du ta igen desto mer nästa år! :)

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep