Thursday, May 27, 2010

Comics?!

Varje år lagom till SPX så är jag ofta besviken på mig själv. Jag kallar mig serietecknare men säljer bara sketchbooks och har inte tecknat en seriös serieruta på typ ett halvår!!1! 0.o Och varje år så säger jag "Jamen nästa år, nästa år SKA jag ha en serie färdig!" Det har hittills inte blivit av.. :S (Om man nu inte räknar med Hund o Katt serien jag gjorde förra året, men den var så snabbt ihophaffsad så jag tycker inte den räknas...) Hursomhelst! Det jag vill komma till är att jag nu minsann har ett serieprojekt på gång! Och det blir färdigt till SPX! Yay! :D
Så här är ett smakprov. Jocke står för tuschandet. Resten är hemligt tills vidare. ;)
Bilden under har inget med projektet o göra, utan är snarare min reaktion på Annas resultat i årets ESC.
Tradigt. :S Menmen...

No comments:

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...