Skip to main content

Det enda jag har ätit idag är en macka...


Jag är så sjukt hungrig! D: ...Så, nu vet alla det. :)
Lite skisser som jag satte ihop till en sketchdump idag. De är mellan en till två veckor gamla. :)
Idag har jag jobbat hela dan. Jag har inte mycket till ledighet, menmen. XD Jag hade en kul valborg i alla fall. Provade bland annat på polsk husmanskost för första gången i mitt liv, vilket var intressant. Och gott! :3 Önskar just nu att den där gigantiska kycklingen som jag åt då kunde återuppstå i mitt kök, färdiglagad o bara att äta upp...

Comments

Göran S said…
"Det enda jag har ätit idag är en macka"

Jag säger som överklasshustrun till tiggaren: "Oh, you lucky person!"

Coola katter i mitten, men mina favoriter var flickan uppe till höger -- hon är visserligen skissartad, men du verkar helt klart på gång med det realistiska -- och Shere Khans grinigare kusin nere till höger.
Lina Neidestam said…
Haha, Särimner-kyckling!
Hedvig said…
Göran: Hehe, mjo mackor är i och för sig rätt gott. :) Åt faktiskt en precis nu. :D
Och tackar! Jag hoppas på att snart kunna knäcka den realistiska nöten. ;)

Lina: Haha, ja det vore idealet! :D

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep