Skip to main content

Tiny animation.. :3

anim
En liten animation som jag tänkte ha som ikon... nånstans, nån gång... typ. XD Finns ett gäng grejer på den som inte stämmer överens, men man måste ju lära sig krypa innan man kan gå antar jag.

Köpte alla säsonger av "Avatar, the last airbender" i helgen och kan knappt vänta tills jag fått klart allt jobb som ligger på mitt skrivbord så jag kan sitta och titta på hela säsonger i streck. Jag är typ besatt, ja. XD
Men jag har mycket kvar o göra innan det blir aktuellt. Har två deadlines som kommer allt närmare..
Med andra ord borde jag sluta skriva det här blogginlägget precis nu och börja nattskiftet istället. :) Först på schemat över saker som ska ritas; en massa, massa hästar.
Och med det galopperar jag iväg från internet. Gnägg!

Comments

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)