Sunday, June 27, 2010

A blast from the past

Jag har precis kommit tillbaka från mina föräldrars land efter att ha varit internetlös i 36 timmar, 50 minuter och 3 sekunder.

...

(näe, riktigt så bra koll har jag inte) XD
Men jag har haft det bra och inte fått några bestående men av min internetlösa tid. Har hunnit segla, dansa runt en midsommarstång, rotat igenom barndomsteckningar samt plockat ett helt gäng fästingar från katterna.

Påtal om barndomsteckningar...

Jag hittade ett helt gäng med gamla ritblock från 1998 och framåt. Det var väldigt kul att återse dem igen, har inte tittat i dem på evigheter. :) Hittade flera bilder på original-Vixie (som är anledningen till att jag har det username på nätet som jag har XD) Det händer en del på tio år, inte minst designmässigt... På den tiden var hon fortfarande katt/räv. (det här är hennes nuvarande design)

Jag beslöt mig för att teckna om ett gäng av bilderna jag hittade, så... Här är några "före och efter". :)
Det var det. :) Nu dax för en macka o imorn back to work. :)

2 comments:

Maria said...

Hahaha ker-smack-luggen minns jag väl :D Alltid kul att se förbättringar!

Hedvig said...

Haha ja den var med ett tag. :P Det var tur att den försvann! XD

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...