Skip to main content

Boxhead

Dax för en ny bloggbanner. :)

Jag tror jag har blivit lite smått spelberoende sen gamerkvällen jag var på i torsdags. :D Trodde inte jag var ett fan av skjutspel, men nu har jag upptäckt att det faktiskt är riktigt kul. Är som om en helt ny värld har öppnat sig! XD
Hittade det här enkla lilla flashspelet för ett tag sen. Även om det är ganska enkelt uppbyggt så är det sjukt kul. (tycker i alla fall jag) Mitt nuvarande rekord är 12 588 800 poäng på intermediate-nivån. Nån som kan och vill slå det? ;)

Comments

Mattias said…
13 821 910 :)
Själv så blir jag mosad runt
5 miljoner poäng så jag ska inte ens försöka ge sken av att jag kan spöa nån av er... Men det är kul att försöka. :)
Ralph said…
Love your new banner!!!!
Hedvig said…
Mattias: Waah! Coolt! :D

Joakim: 5 miljoner är inte dåligt det heller, hörru! <3

Ralph: Thank you very much! :D
Jenny said…
Den nya bloggbannern är riktigt snygg! Gillar't! =D
Hedvig said…
Tack Jenny! :3

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)