Thursday, July 8, 2010

Brackelikrankelfnatt

Current obsessions: "Left 4 dead 2"...
...Ooooch Ducktales! XD Såg nånstans att de amerikanska förlaget "Boom" tänker ge ut nya serieavsnitt där Gizmokvack är med, plus att de kommer ha ett limited edition nummer på ComicCon. I gotta get it, for sure! Var ett stort fan av Gizmokvack/Fenton när jag var yngre.
Slängde därför ihop lite fanart. :) Om det är nån som mot förmodan inte känner till Gizmokvack, så ere bara o titta på teh awesomeness:


Och Kreng skulle lika gärna kunna ha varit jag i det här klippet. XD Vaniljglass!!!!

5 comments:

Madde said...

Åh nostalgi <333

Maria said...

Aaaah den gamla goda tiden när Disney fortfarande gjorde grymma tv-serier...och inte envisades med att omotiverat göra alla filmer i 3D...

(förresten blir jag kvar i USA en vecka till...bokade om biljetten i sista minuten)

Joakim Gunnarsson said...

Kvackelibran... brafelikraffenfnatt... eh... att jag aldrig kan lära mig vad det han säger. Jag vill ju också ha en sån där tjusig dräkt med ett hjul på fötterna.

Luca Wahrheit said...

Kanin! :D

Det var länge sedan man hörde något om Gizmokvack (inte Ducktales i sig för uppföljaren spelade jag till NES för en kort tid sedan).
Trodde att Disney hade lagt allt som hade med både honom och Bubba på is men där ser man att det inte var så.

Hedvig said...

Madde: Eller hur! Gizmoduck ftw! <33

Maria: Så sant som det är sagt. Jag är glad att jag inte är barn idag. :/
Sweet! Själv åker jag på tisdag! :D

Jocke: Vi får skaffa en sån åt dig på ComicCon. ;)

Luca: :D
Det trodde jag oxå, men nu har jag nytt hopp; http://vixie87.deviantart.com/favourites/#/d2tfj80

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...