Skip to main content

Headshots

Jag har spelat "Left 4 dead 2" hela helgen och även lite nu idag. Trots att jag mest blir spöad varje gång... Men, skam den som ger sig, jag ska klara alla banor!
Men innan jag återgår till mitt spelande så tänkte jag lägga upp ett par headshots som jag gjorde idag. :) Killen ovan är en av mina figurer. (han heter Ron om nån skulle vilja veta) :P Killen nedan är Eszral, en av Laiochans snygga figurer. :)
Okej, nu är jag redo att peppra mer zombiesar! Wish me luck! :)

Comments

Natalia said…
Åh! Appropå headshots, vill du ha mer info om Swedish Comic Sin 2 så maila mig gärna! (natalia(a)batista.se)
Jag vill se dej med i båten, om du hinner!

:D
Hedvig said…
Sweet! will do! :)

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep