Skip to main content

hello? :3

Det har blitt lite glest mellan inläggen nu på sistone, men det finns en logisk förklaring; Jag har varit ute på landet sen förra inlägget. Jag har inget internet på landet. :S Men misströsta icke, för nu är jag tillbaka! Mohahahah! :D

Jag har en massa skisser o skanna som jag har gjort under sommaren, så en skissdump är att vänta inom en snar framtid. :)

Jag har knappt rört photoshop under min semester, men försökte komma igång igen igår och det resulterade i den här lite småkladdiga bilden;
Min semester efter Comic Con har i övrigt bestått av att träffa gamla vänner, fiska kräftor med en sliten hov från Ö&B samt spelat kort. :) Det har varit gött, och nu är jag redo att go back to business as usual! :D

Comments

sprkitin said…
Välkommen tillbaka till civilisationen!
sprkitin said…
PS. Snyggt artwerk också. Ser fram emot nästa sketchdump!
Maria said…
Krrrrrräftorrrr! :D Glöm inte linbane-äventyret!
Hedvig said…
sprkitin: Tackar tackar! :)

Maria: Omnomnom!! :D Nix, I wont, tänkte lägga upp ett inlägg om det så fort jag får över fotona på min dator. :)
Madde said…
Naw kul att du är tillbax ^^. Jag gillar att bilden ser ut att vara så mjuk, skönt för ögat att titta på. =)
Hedvig said…
Madde: Tack så mycket! <33 Alltid lika kul att få kommentarer från dig!

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep