Sunday, October 10, 2010

random headshots


Bu-dum-psssh!

3 comments:

Fredrik Andersson said...

Riktigt fina bilder. Jag gillar din stil. Det är bilder man blir glad av. :)

Jag skulle vilja fråga om du är intresserad av att illustrera en barnbok. Jag håller på att skriva min första bok, här i Göteborg. Det är en fantasifull saga, som en blandning av en Disney och Pixar film, med många figurer och fantasifulla miljöer.

Det skulle vara kul att samarbeta med dig. :)

Hedvig said...

Tack så mycket! :) Kul att höra att du tycker det!

Låter som ett kul projekt, men jag har inte råd att teckna något på spekulation. Men om du vill ha en illustration eller två att visa upp för förlagen kan jag givetvis göra det, men då måste jag ta betalt för det. Vad det kostar beror på om det är en färg eller svartvit illustration, samt hur omfattande bilden är, etc. Om du fortfarande är intresserad så mejla mig på hedvighs(at)gmail.com

Fredrik Andersson said...

Vad kul! Ja, jag vill gärna ha någon illustration att visa upp för förlagen. Jag skickar ett mail. :)

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...