Skip to main content

:3

Random färgexpriment.
Zombiecowboy with long hair. I dunno. o___O
Wah, dat dude keeps coming back in my drawings! o___O Menmen, det är roligt o rita honom o ibland måste man få ha roligt. :) Imorse hade jag inte roligt. Jag satte mig på ett tåg till Gbg klockan 6:17 på morgonen. Skulle ha varit framme 09:05. På en stor åker mitt ute i ingenstans blir tåget stående. Växelfel. Såklart händer det när man har bråttom. Föraren säger att det kan ta allt från fem minuter till fem timmar att få oss rullande igen. Fffffff! Jag hatar sånt. :(

...Lyckligtvis blev det aldrig så illa. Jag kom fram till västkusten till slut med en timmes försening. Fick jobba över, men det var det värt. Fick en munk av en av cheferna innan jag skulle gå hem. And all was well. :)

Comments

Popular posts from this blog

Tigars

Meep

Update

I'm rarely uploading art here anymore, but figured I'd post a little something to keep my page here at least a little bit up to date. :)