Tuesday, November 9, 2010

Busy

Nu ere dax o dumpa lite mer bilder på interwebben känner jag. :D
För tillfället är jag besatt av "Avatar, the last airbender" (igen, typ fjärde gången sen jag först stötte på tv-serien!), så bilden ovan är lite inspirerad av landskapen som förekommer där.
Den här bilden gjorde jag idag. Nån sorts kung... Jag har ingen aning. :P
Har en hel del o göra just nu, och jag vet att jag sedan innan är ganska, för o inte säga mycket, seg med att svara på mina mejl. ^^' Sorry till dem som det drabbar. Svar från mig kan dröja, men de kommer! :)

2 comments:

petter-t said...

haha dude den där kungen var riktigt fräsig!!!!!! XD

Hedvig said...

Tack Pettipad! :D

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...