Monday, November 22, 2010

Lampa! o.O

Några doodles jag gjort för ett tag sedan. De få gånger jag lyckas slita mig från Left 4 Dead.. Det är nog inte riktigt hälsosamt o spela det så mycket som jag gör. XDDD
Anyhow.
Det är mörkt här. o.O Min lampa gick sönder i fredags och jag har inte lyckats laga den, så nu har jag fått ett nytt problem; hur får jag lampåbäket till en återvinningsstation?! Det är en golvlampa, och den är stor, tung och jobbig. :/ Och sen har jag lite separationsångest också. Min lampa! D': (materialist javisst!) Jag räknar väl med att det kommer lösa sig på ett eller annat sätt, men det är jobbigt under tiden. XD Och så måste jag ju köpa en ny lampa nånstans o kånka hem.
Fffff, så jobbigt allt blev. XD

2 comments:

Joakim Gunnarsson said...

Men, honey, jag ska hjälpa dig med lampan. Jag bär den till världens ände för din skull.

Göran Semb said...

Get a room!

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...