Skip to main content

Kafétant

Lite kaféskisser. Har ingen aning om vem tanten på bilden är, ritade av henne när jag var på Espresso House med Karin och Johannes i helgen. Dat was awesome btw, blev så sjukt inspirerad efter vår lilla kaféträff! Hoppas vi kan göra om det nån gång snart. :)

Från det ena till det andra så kom jag hem från ett artjam för en stund sedan. Har insett att jag måste, måste, MÅSTE börja teckna kroki igen. o___O Damn!

Och för o avsluta det här inlägget, här är lite fler skisser. Reff was used. :)

Comments

- hey bro! - said…
Ooh, awesomeness!
Näemen, har du spillt kaffe på din bild? Inte lätt att doodla på café... ;3
Hedvig said…
Thank you! <33
Haha, näe, kaffespillet la jag faktiskt till i photoshop, tro't eller ej. XD
Du o jag får ta o doodla loss på kafé nån gång snart, var alltför längesen vi sågs! <3
Karrey said…
Ja, det var så himla nice! <3 Det får vi göra om! (Oj, jag blev nervös om kaffefläcken var från mig XD) Finfina skisser, Hedvig! :)
Helgeson said…
Du är inspirerande :) Ser fram mot nästa gång, ha det gött!:D Fina bilder!
Hedvig said…
Karrey: Absolut! <33 Och tack så mycket! :D

Helgesson: Detsamma, och tackar! :D

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep