Sunday, February 6, 2011

Tangled

Var och såg Tangled igår kväll. Flynn Rider is sooo hawt säger jag bara! Jag tror jag är kär. 8D
Filmen var helt okej, animationerna var tjusiga och karaktärsdesignen var kort och gott awesome!
Men min favoritfilm inom animation är fortfarande "How to train your dragon". Den är svårslagen. :3
Tråkigt nog så missade jag melodifestivalen. Och det går heller inte o se hela festivalen på SVTplay eftersom SVT bestämt sig för o klippa bort alla bidrag som gick vidare. Meeeh. -__-

4 comments:

Göran Semb said...

Hästen var bäst!

Hedvig said...

Näe, Flynn Rider! :D

sparris said...

Den filmen är awesome!!! :D

Hedvig said...

Ja, visst är den! :D

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...