Tuesday, March 1, 2011

Kylskåp och handfat, I hate you...

En WIP på en bild jag började på för ett tag sen. Med schemat jag har nu så ser det inte ut som om den nånsin kommer bli färdig. -__- Menmen, sånt som händer.
Min otur med tekniska saker tycks ha kommit tillbaka. Tror det var runt 2007 som ingenting tekniskt ville funka för mig. Nu är det så igen. För ett par veckor sedan dog mitt kylskåp, och igår började mitt handfat läcka mitt i natten. Jag vaknade runt klockan två av att det small,
och när jag gick ner så upptäckte jag ett mindre vattenkalas i badrummet. YES! Precis vad jag behöver just nu när jag har så mycket annat att göra. Not. -____-

2 comments:

Göran Semb said...

När mitt kylskåp pajade hade jag inte tid alls att hålla på och krångla med att köpa ett nytt, så under en uppemot månad hade jag maten i en liten eldriven campingkylbox från Claes Ohlsson. För att hjälpa kylmotorn litet på traven (det var på stekheta sommaren) lade jag i ett mjölkpaket från frysen morgon och kväll.

När det nya kylskåpet väl anlände hade fraktkillarna sådär 4-5 millimeter tillgodo för att få ut det gamla i passagen mellan bokhyllorna, men de lyckades -- hatten av för det.

Silvio Spotti said...

I can´t find the follow me button.

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...