Monday, April 18, 2011

Sketchbook 2011

*UPDATE: Sketchbook is sold out*

Sketchbook is finally printed! Yay! :D They will be for sale at SPX, but if you can't attend you can always buy it from me directly. :) If you want one, simply send me a mail to this adress; vixie_87(a)hotmail.com

Prices you ask, well here they are:
Within Europe: 6 EURO
To teh US: 9 USD
Och inom Sverige: 40 SEK
Shipping is included in the price. :)

And for you who will attend SPX, me and Joakim will be at booth 11. ^^

5 comments:

Fanny M. said...

Åh, spara en till mig! :D
Vi ses på SPX!!

Madde said...

Gud vilket mysigt omslag! Jag kommer köpa en av dig for sure! :D
Dock kommer jag nog endast sälja lite print. Kommar alldeles för mycket ivägen för att jag ska bli klar med min mini Artbook T_T

Madde said...

Föresten har du nån upplaga kvar av dina gamla Sketch-books? Skulle vara coolt och ha hela "samlingen". Har 2009-2010.

ilias said...

Fan vilken trevlig liten blogg det här var :)

Alltid roligt när man upptäcker en ny blogg där personen i fråga kan rita :)
Dig ska jag se till att följa.

Får man fråga vart du trycker dina sketchbooks?
Har funderat på det själv, är det dyrt?

Hedvig said...

Fanny: Absolut! :D Kan knappt vänta till SPX!

Madde: Tack så mycket! :D
Synd att du inte blev klar med artbooken i år, men SPX är ju även nästa år! Kommer hursomhelst köpa ett gäng prints av dig! <3
Tyvärr har jag inga exemplar kvar från de tidigare årgångarna, men nytryck kan komma påtal nån gång i framtiden. :) Man får se vad man hinner med helt enkelt.

Ilias: Tack så jättemycket! :D Alltid kul att veta att folk uppskattar det man gör!
Jag har provat lite olika tryckerier de år jag har gjort sketchbooks. Holmbergs i Malmö är bra men ganska dyra, kostar runt 1600 för 50 ex. Arkitektkopia är nån hundralapp billigare men lite slarvigare. I år tryckte jag upp dem själv på Seriestudion i Malmö. ^^

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...