Monday, May 9, 2011

SPX- the short version

Så var SPX över för i år. Det var kort och gott; AWESOME!!!! :D:D:D:D

Känns om en stor familjeåterförening varje år och det gör mig så glad att se alla bekanta ansikten igen! :3 Jag hade superkul och vill tacka alla som handlade av oss och alla som bara var där och var awesome! <3

Det är den korta versionen. En lite längre kommer senare då jag hunnit samla ihop mig själv och alla fansin o grejer som jag handlat. Jag som hade lovat mig själv att hålla igen på inhandlandet i år. Det gick inte. XD

Dats all for naow, take care!

2 comments:

Karl-Erik said...

Det var som vanligt jättekul at träffa dig & Joakim (och hjälpa er att sälja slut på medhavt kulturgods). Tack så mycket för den fina Harley Quinn-skissen! Bruce Timm kan pensionera sig... ;-)

Hedvig said...

Detsamma detsamma! :) Och tusen tack! Du är för snäll Karl-Erik! :)

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...